Skip to main content

Către: Camera Deputaților – for decizional.

#LegeaCallCenter #SunăUnOm #StopAșteptării

 
Stimați membri ai Camerei Deputaților,
Vă adresez această scrisoare pentru a solicita urgentarea dezbaterii și adoptării proiectului de lege care prevede obligativitatea preluării apelurilor telefonice de către un operator uman în maximum 5 minute de la inițiere (modificare OUG 49/2009). 

Această inițiativă este necesară și așteptată de un număr mare de cetățeni, în contextul în care: 

  • În multe situații, timpul de așteptare pentru a discuta cu un consultant depășește 30–45 de minute;

  • Este frecvent imposibil să obținem răspunsuri eficiente prin roboți vocali sau meniuri automate;

  • Lipsa unei reglementări clare afectează drepturile consumatorilor și încrederea în furnizorii de servicii publice sau bancare.


Fiind deja adoptat de Senat în 2023, consider că este momentul ca acest proiect să fie introdus urgent pe ordinea de zi a Camerei Deputaților, analizat și adoptat cât mai rapid, în beneficiul publicului larg.

Vă rog să tratați această solicitare cu seriozitate și responsabilitate, în contextul unei relații tot mai tensionate între cetățeni și instituțiile furnizoare de servicii.



 

De ce este important?

 
Pentru că această schimbare ne privește pe toți

✔ Dacă te-ai enervat vreodată așteptând 40 de minute să rezolvi o problemă simplă,
 ✔ Dacă ai fost pus în buclă între roboți și taste 1–2–3 fără rezultat,
 ✔ Dacă simți că drepturile clienților trebuie respectate în România, 

…atunci e momentul să ne facem auziți. 

România

Maps © Stamen; Data © OSM and contributors, ODbL

Actualizări

2025-06-18 21:41:22 +0300

S-a ajuns la 50 semnături

2025-06-16 20:13:33 +0300

S-a ajuns la 25 semnături

2025-06-16 14:20:55 +0300

S-a ajuns la 10 semnături