Către: CNAIR
Fluidizare trafic DNCB intre Mogosoaia si Otopeni
Intre Mogosoaia si Otopeni pe Centura Bucuresti sunt 3 probleme majore:
1. treceri de pietoni la cateva sute de metri distanta. Ar trebui facute pasarele similar DN1 sau pasaje subterane pentru pentru pietoni. Situatia actuala prezinta un pericol pentru pietoni si autoturisme, mai ales pe timp de ploaie sau seara.
2. intrarile in curtile companiilor de pe centura sau in drumurile laterale se fac direct de pe banda 1 ducand la incetinirea pana la 10km/h sau chiar oprirea traficului. Ar trebui facute benzi suplimentare de 50-100m inainte de aceste locatii care sa permita autovehiculelor sa iasa de pe centura fara sa afecteze traficul. Poate ar fi utile similar benzi de accelerare pentru aceste portiuni.
3. la trecerea de cale ferata din dreptul localitatii Odai se face coada pe banda 1 si pentru iesire de pe CB si la intrare. Daca vine si tren, prima banda se blocheaza. Inclusiv oprirea pentru a face la dreapta peste calea ferata inseamna pentru cei care nu frecventeaza zona o surpriza si de multe ori intra brusc pe banda 2. In acelasi loc avem si trecere de pietoni. Iesirea dinspre Odai peste calea ferata este de asemenea periculoasa pentru ca se iese cu viteza 0 in banda 1 pe centura. Aici ar trebui facute benzi pentru iesire si intrare pe centura suficient de lungi sa acomodeze inclusiv autovehicule care asteapta trecerea trenului.
1. treceri de pietoni la cateva sute de metri distanta. Ar trebui facute pasarele similar DN1 sau pasaje subterane pentru pentru pietoni. Situatia actuala prezinta un pericol pentru pietoni si autoturisme, mai ales pe timp de ploaie sau seara.
2. intrarile in curtile companiilor de pe centura sau in drumurile laterale se fac direct de pe banda 1 ducand la incetinirea pana la 10km/h sau chiar oprirea traficului. Ar trebui facute benzi suplimentare de 50-100m inainte de aceste locatii care sa permita autovehiculelor sa iasa de pe centura fara sa afecteze traficul. Poate ar fi utile similar benzi de accelerare pentru aceste portiuni.
3. la trecerea de cale ferata din dreptul localitatii Odai se face coada pe banda 1 si pentru iesire de pe CB si la intrare. Daca vine si tren, prima banda se blocheaza. Inclusiv oprirea pentru a face la dreapta peste calea ferata inseamna pentru cei care nu frecventeaza zona o surpriza si de multe ori intra brusc pe banda 2. In acelasi loc avem si trecere de pietoni. Iesirea dinspre Odai peste calea ferata este de asemenea periculoasa pentru ca se iese cu viteza 0 in banda 1 pe centura. Aici ar trebui facute benzi pentru iesire si intrare pe centura suficient de lungi sa acomodeze inclusiv autovehicule care asteapta trecerea trenului.
De ce este important?
Portiunea dintre Mogosoaia si Otopeni a Centurii Bucuresti reprezinta un pericol pentru trafic si pietoni.